logo
ArEn

نتایج جست و جو:

15

تعداد نتایج:

15

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

رابطه ی مدیریت دانش با یادگیری سازمانی و نوآوری کارمندان بانک قرض الحسنه مهر ایران

کلیدواژه: مدیریت دانش ؛ یادگیری سازمانی و نوآوری

نویسندگان: کیانی ، محمد ؛ امینی، مرجان ؛ جابرانصاری ، محمدرضا

ناشر: چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت

نتایج آزمون فرضیه های تحقیق در سطح معنیداری 0/05 α نشان داد: بین خلقدانش با یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. بین انتقال دانش با یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. بین به کارگیری دانش با یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. همچنین بین خلق دانش با نوآوری رابطه معنیداری وجود دارد. ... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر بانکداری اجتماعی بر عملکرد مالی بانک قرض الحسنه رسالت از دیدگاه کارکنان شعب استان کرمان

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ بانکداری اجتماعی

نویسندگان: شمسی، محمدرضا

ناشر: موسسه آموزش عالی مهر کرمان

عدالت به جهت فطري بودن آن، هميشه مورد توجه مردم و مكاتب الهي و بشري بوده است. اسالم در جايگاه ديرن كامرل و خاتم، اين آموزه را در همه ابعاد زندگي بشري مورد تاكيد فراوان قرار داده است. عدالت اقتصرادي، بره معنراي مراعرات حقوق اقتصادي در حوزه رفتارها و روابط اقتصادي است. اين امر به صورت هدف اقتصادي، هنگ... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر بهبود تصویر برند بانک (مورد مطالعه: بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه)

کلیدواژه: ارزش ویژه برند ؛ برند ؛ برند بانکی ؛ تصویر برند

نویسندگان: شرفی ، وحید ؛ نجفی شعاع، محمدرضا ؛ دارابی، محدثه

ناشر: چهارمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر

تصویر برند، برای بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان معانی یا احساسات زیادی را القا می کند و می تواند در هر رده ازمحصولات یا بخش های خدمات از اهمیت فوق العادهای برخوردار باشد. تصور مصرف کننده یا مشتری از یک برند می-تواند هم به فروش محصول یا خدمت کمک کند یا به عنوان مانعی در برابر فروش قلمداد شود. هدف ت... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر عوامل موثر بر فرهنگ مشتری مداری در بانک قرض الحسنه بانک مهر ایران در استان کرمانشاه

کلیدواژه: فرهنگ مشتری مداری ؛ کیفیت خدمات ؛ مشتری ؛ مشتری مداری

نویسندگان: شرفی ، وحید ؛ نجفی شعاع، محمدرضا ؛ امیدی، مسلم

ناشر: ششمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران

امروزه بسیاری از شرکت ها و سازمان های خدماتی، مفاهیم جدید بازاریابی را پذیرفته اند و طبق آن عمل می کنند. آن ها متوجه شده اند که تمرکز بر نیازهای مشتریان به معنی توجه به کیفیت و ارائه خدمت به مشتریان است، بنابراین هر سازمانی تلاش می کند که مشتری گرا باشد. هدف اصلی تحقیق حاضر بررسی تاثیر عوامل موثر بر... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

پیش بینی احتمال رویگردانی مشتریان در صنعت بانکداری ایران مورد مطالعه: یک بانک خصوصی ایرانی

کلیدواژه: پیشبینی رویگردانی ؛ خوشه بندی سلسله مراتبی ؛ داده کاوی ؛ زنجیره مارکوف ؛ مشتریان بانک

نویسندگان: عسگری، محسن ؛ تقوا ، محمدرضا ؛ تقوی فرد، محمدتقی

ناشر: پژوهش های مدیریت عمومی

پس از ظهور بانک‌های خصوصی در ایران به دلیل جذابیت صنعت شاهد رشد سریع تعداد این نوع بانک‌ها و فشار رقابتی بالای این صنعت در کشور هستیم. ریزش مشتریان از یک بانک به معنی کاهش منابع بانک بوده و با توجه به هزینه‌های بالاتر جذب مشتریان نسبت به نگهداری آن‌ها، بانک‌ها به شدت تلاش می‌کنند که مشتریان خود را ح... ادامه

سال:1397

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی وضعیت بازار غیرمتشکل پولی در ایران

کلیدواژه: بازار غیرمتشکل پولی ؛ تعاونی اعتبار ؛ شرکت لیزینگ ؛ صرافی ؛ صندوق قرض الحسنه ؛ عملیات بانکی

نویسندگان: اسپندی، فتح الله ؛ ایران نژاد، محمدرضا ؛ کاوه فیروز، علی

ناشر: دانش ارزیابی

از دهه 1370 به بعد در ایران؛ صندوق ها، شرکت ها و موسساتی تاسیس و شروع به فعالیت کرده و به امر سپرده گیری و اعطای تسهیلات به متقاضیان پرداختند. با گذشت زمان، تعداد و حجم عملیات و مبادلات پولی آنها افزایش یافت و در نتیجه سهمی از بازار پول را به خود اختصاص دادند. از آنجا که اغلب این موسسات فاقد مجوز از... ادامه

سال:1389

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل